• Voor 23:30 uur besteld, morgen in huis
  • Discreet verpakt en bezorgd
  • Achteraf betalen mogelijk

FAQ

Tijdens het online shoppen, het afronden van je bestelling of na ontvangst van je bestelling kan het natuurlijk voorkomen dat je vragen hebt. Hier vind je de meest gestelde vragen van onze klanten. Staat je vraag er niet bij? Dan kun je natuurlijk altijd contact opnemen met onze klantenservice door te bellen of te mailen.

Veelgestelde vragen

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Bijna alle producten die je bij Adore Secrets vindt, worden direct uit voorraad geleverd. Zo ben jij verzekerd van een snelle en verzekerde levering. Bestel je voor 23:30 uur en is het artikel voorradig? Dan heb je het door jou bestelde artikel de volgende werkdag in huis. Benieuwd wanneer je je bestelling kunt verwachten? Bekijk dan onderstaand overzicht. Deze gegevens zijn van toepassing op levering overdag in Nederland. De levertijd voor België kan tot drie werkdagen bedragen.

Besteld voor:1e bezorging op:Niet thuis? 2e bezorging op:
Maandag 23:30 uurDinsdagWoensdag
Dinsdag 23:30 uurWoensdagDonderdag
Woensdag 23:30 uurDonderdagVrijdag
Donderdag 23:30 uurVrijdagZaterdag
Vrijdag 23:30 uurZaterdagMaandag
Zaterdag 22:30 uurZondagMaandag
Zondag 22:30 uurMaandagDinsdag

Wat doe ik als het artikel defect blijkt te zijn?

Wil je een artikel retourneren? Gebruik dan ons retourformulier (dit is niet verplicht). Door middel van het retourformulier kunnen wij je retourzending snel in behandeling nemen. Zorg ervoor dat artikelen welke je retour wilt sturen onbeschadigd zijn en verpakt zijn in de originele verpakking, indien dit redelijkerwijs mogelijk is. Wanneer het gaat om een hygiëne artikel, dient de sealingzegel intact te zijn. Sommige van onze artikelen kunnen niet geretourneerd worden, lees meer over onze uitzonderingen.

Snel en eenvoudig retourneren doe je zo:

  • Controleer of je retourzending voldoet aan onze retoureisen
  • Meld je retourzending aan via het retourformulier. of via onze klantenservice (niet verplicht, wel handig!)
  • Gebruik het retouretiket, te vinden bij je pakbon, voor het retourneren van je artikel
  • Leg het artikel, indien redelijkerwijs mogelijk, in de originele verpakking en verpak het artikel in een verzenddoos
  • Ons retouradres staat vermeld op de pakbon
  • Geef je retourzending af bij een PostNL-punt bij jou in de buurt
  • Bewaar je verzendbewijs van PostNL goed
  • Zodra wij je retourzending in goede orde hebben ontvangen ontvang je van ons een e-mail

Let op dat je bij het retourneren altijd het ordernummer vermeldt, voor een snelle afwikkeling van de retour. Vermeld indien van toepassing ook duidelijk of een artikel defect is of dat je bijvoorbeeld een andere maat lingerie wenst.

Op welke manieren kan ik betalen?

Betaalmethoden

Of je nu gelijk wilt betalen of liever achteraf betaalt. Alle bekende betaalmogelijkheden biedt Adore Secrets aan. Selecteer eenvoudig jouw gewenste betaalmethode tijdens het afrekenproces.

BetaalwijzeBeschikbaar inVerwerkingstijdBetaalkosten
iDEALNederlandDirectGratis
Achteraf betalenNederland en BelgiëDirectGratis
MastercardWereldwijdDirectGratis
VisaWereldwijdDirectGratis
PayPalWereldwijdDirectGratis
Bancontact/MistercashBelgiëDirectGratis
Contant of PINMagazijn VeendamDirectGratis

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten binnen Nederland bedragen € 4,50 
De verzendkosten voor België bedragen € 4,50 
De verzendkosten voor overige landen zijn afhankelijk van het gewicht van de zending en worden getoond bij het afrekenen van je bestelling

Bij bestellingen boven een bedrag van € 40,00 worden (voor leveringen binnen Nederland en België) géén verzendkosten berekend. In het geval van speciale acties kunnen de verzendkosten afwijken. Deze zullen t.z.t. vermeld staan op de beginpagina van deze site.

Wordt mijn bestelling ook bij de buren afgeleverd?

Het door jou bestelde product wordt verstuurd naar het door jou opgegeven adres. Mocht je op het moment van bezorgen niet thuis zijn, dan wordt je bestelling niet bij de buren afgeleverd. De pakketdienst laat een bericht achter en zal de volgende werkdag het pakketje opnieuw aanbieden. Indien ook de tweede keer het pakketje niet afgeleverd kan worden, ontvang je een briefje waarmee je het pakketje kunt afhalen op het dichtstbijzijnde PostNL-kantoor.

Hoe ziet de verpakking van mijn bestelling eruit?

Hieronder vind je voorbeelden van hoe onze pakketjes er aan de buitenkant uitzien. Verder vind je hier een voorbeeld van alle informatie die wij op de adressticker zetten. Onze webshopnaam is niet zichtbaar op het pakketje.

De bovenstaande sticker is een voorbeeld van hoe de adressticker op jouw pakketje eruit ziet. Als afzender op de sticker staat “Postorder” en als inhoud “internetbestelling”. Verder staat er een instructie voor de postbode op dat hij alleen op jouw adres mag afleveren en dus niet bij de buren.

Wat staat er op mijn bank- of creditcardafschrift?

Op je bankafschrift komt niet de naam “Adore Secrets” te staan. Er zal altijd een neutrale naam zoals “Mollie stichting” staan

5%
KORTING

Mis niks spannend
Meld je aan voor de nieuwsbrief en krijg 5% korting op je volgende bestelling