• Voor 23:30 uur besteld, morgen in huis
  • Discreet verpakt en bezorgd
  • Achteraf betalen mogelijk

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar klantenservice@adoresecrets.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Wij reageren zo spoedig mogelijk inhoudelijk op je klacht, uiterlijk binnen 7 dagen.

Contactgegevens voor het neerleggen van je klacht:

EDC Retail BV
tav Teamleider Klantenservice
Phoenixweg 6
9641KS Veendam

5%
KORTING

Mis niks spannend
Meld je aan voor de nieuwsbrief en krijg 5% korting op je volgende bestelling